Tuesday, January 5, 2010

Happy New Year..


I know it’s a bit late to wish everyone and sorry for not writing although dah promise nak start tulis blog.. asyik malas je..too many things to blog about sampai tak tau macamane nak start..

Alhamdulillah, I had a great start this year.. dapat bonus walaupun xbanyak mane tapi tetap bersyukur sebab dapat..I’ve been planning to do a lot of things but asyik tertangguh aje..Hopefully dapat continue this year. One of it is to enroll into sewing class. Yg ini, dah pun start last month. baru attend 4 kelas kat Pusat Latihan Smart Skill in Wangsa Maju..so far so good..Disebabkan saya ni tak pernah pegang mesin langsung, skirt A line yg senang tu amik masa 3 kelas untuk disiapkan..haha..punyela blur masa first class sebab tak tahu nama2 tools yang guna masa menjahit..ramai my friends tanye, you ni memang minat jahit ke? Sebab diaorang terkejut bila saya cakap saya pegi kelas menjahit..Jawapannya memang tak minat langsung..ingat lagi masa buat kerja khusus for Kemahiran Hidup, saya hantar kedai aja bukannya jahit sendiri..

Mood untuk menjahit ni tetiba aja datang lebih2 lagi bila dah ada 2 orang anak dara ni..tak sabar nak jahit baju kurung or dress for them..yang jual kat luar very limited..if buat sendiri bole buat macam2 design..

This pic was taken on the day this machine was delivered to my house a month ago..tak payah susah2 pegi kedai, order aje online kat LSN-The leading sewing machine company

Okla, if baju dah siap nanti saya upload ok..


No comments:

Related Posts with Thumbnails