Friday, January 8, 2010

Thank God It's Friday..

Hari ini sungguh lambat masa berlalu..Dah tak sabar rasenya nak keluar from opis ni..Hari ini juga saya rasa sedih sebab semalam my parents dah kidnapped my twins coz nak bawa them to Singapore to visit my grandmother. I was actually contemplating to give my parents permission to take my twins but then petang semalam, mak saya call and kata.."hello..mama dah on the way ke kl, ambil nana n caca"...tiba-tiba jantung saya terhenti..what else should I say..Kesian pulak kalau tak bagi..terpaksala merelakan dalam terpaksa...I'll be missing them desperately..Saya tak sanggup balik rumah awal semalam sebab nanti terbayang-bayang muka diaorang..jadi saya pun pegi la bershopping kat the curve untuk menghiburkan hati..haha..excuse je sebenarnya sebab if twins ade tak dapat take my own sweet time untuk bershopping..
Hari ini pun saya plan nak balik lambat..hubby dah ajak tengok Avatar malam ni..I was supposed to watch Avatar last week but cinema penuh, last-last tengok Sherlock Holmes..The movie was not bad..especially sebab ada Jude Law..haha..
Esok pula, saya akan ke pegi ke pelancaran Puteh-Busana Muslimah owned by my cousin n Rizalman Ibrahim at Damansara Perdana. You can take a sneak preview on some of the clothes at fabulousity by rizalman..Waaa..Kopakla duit saya bulan ni..Mesti banyak yang berkenan di hati..Takkan nak balik tangan kosong kan?

1 comment:

Jade said...

salam, dh lama tak singgah ur blog yer.. how's ur twin?? sihat??

biasa la kalau anak ni nk kasi ngan nenek² diaorg tu sure kita berat hati kn? tp kalau tak bg pulak, kecik hati nenek² diaorg tuh.. so terpaksa la mengalah... hehe

Related Posts with Thumbnails